zaterdag 22 juli 2023

Dag 14: Capitol Reef - Bryce Canyon NP (Tropic)

 We zijn vandaag vanuit Torrey via de UT12 scenic route naar onze volgende locatie Tropic gereden. Dit is een dorpje niet zo ver van de ingang van Bryce Canyon NP.  Dit is ook een weg die doorheen Dixies Forest NP loopt,met regelmatig zalig mooie uitzichten. Genieten van achter het raampje dus. (En ook regelmatig uitgestapt offcourse) ;-) 

 



We waren redelijk vroeg in het hotel omdat we het te warm vonden om in de namiddag nog te gaan wandelen maar gelukkig was het geen probleem dat we er vroeger aankwamen om in te checken. Len en Laura zijn buiten gaan schaken en ik ben terwijl in het zwembad gegaan om te verkoelen. 

 


Tegen half 6 zijn we richting Ruby’s Inn gereden om daar te gaan eten en wat souvenierwinkeltjes te doen. Ik was op zoek naar een nummerplaat van Utah en heb deze ook gevonden daar. Ik zou er ook nog graag 1 van New York hebben maar die heb ik tot hiertoe nog nergens gevonden. Nadien zijn we gestopt voor een trail nl. De Mossy Cave Trail. Dit is een korte wandeling langs een riviertje waarbij je uitkomt bij een mooie waterval. Deze plek hebben we in 2014 al eens gedaan en die vond ik toen zo mooi dat het geen straf was om deze voor een tweede keer te bezoeken. 


 In de avond zijn Jan en Len gaan voetballen op een veldje aan onze cabin en hadden in no time elk een team van jongens  bij mekaar die vroegen of ze mochten meespelen. Daarmee zijn ze meer dan een uur zoet geweest. Laura en ik hebben terwijl aan de kant aan het supporteren geweest maar het mocht niet baten, de ander ploeg bleek sterker. Volgende keer beter! ;-p

 

Klik hier voor meer foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Onze reis kort samengevat in een leuk fotofilmpje

Klik hier om het filmpje te bekijken