dinsdag 18 juli 2023

Dag 11: Moab

 Deze voormiddag zijn we naar Canyonlands geweest. Een pracht van een park (maar dat wisten wij al) ;-) 

 



Het was weer lekker warm dus we hebben het maar volgehouden tot kort na de middag. Na de middag wordt het echt bloedheet hier en is het ook totaal niet verantwoord om buiten nog activiteiten te gaan doen. In plaats daarvan ben ik in het zwembad geplonst. ’S Avonds zijn we nog even Arches Park binnengereden en hebben een korte wandeling in een canyon gedaan. Ook weer supermooi. 

 


Graag had ik nog een keertje een zonsondergang meegepikt maar de wolken dachten daar anders over dus zijn we maar op tijd terug naar het hotel gekeerd.  Morgen wacht er voor ons een totaal nieuw National Park, namelijk Capitol Reef. Dit park hebben we nog niet bezocht dus ik ben benieuwd, maar ik ga ervan uit dat ook dit park weer prachtige natuur heeft om te ontdekken dus ik kijk er alvast naar uit! :-)

 

Klik hier voor meer foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Onze reis kort samengevat in een leuk fotofilmpje

Klik hier om het filmpje te bekijken