donderdag 13 juli 2023

Dag 5: New York - Denver

 Hoi allen, dit is een berichtje  'from high in the sky’. We zijn net opgestegen voor onze vlucht van New York naar Denver en ik verveel me al te pletter. (Geen schermpjes of andere randanimatie op dit toestel…) :-/ Dus handig dat ik mijn laptop bij heb zodat ik mij op deze manier toch wat kan bezig houden. :-) We zitten met zen vijven volledig verspreid over het toestel omdat we (stom stom) niet op voorhand online ingecheckt hadden. Tip om te onthouden voor een volgende keer, ALTIJD online inchecken op voorhand. Ook hebben we daardoor onze handbagage niet kunnen meenemen op het vliegtuig omdat er geen plek meer was om ze op te bergen. Deze koffers werden gelabeld en naar het bagageruim gebracht. (fingers crossed dat alles goed aankomt in Denver) :-s 

 

Update van na de landing: al onze koffers zijn goed aangekomen! En oh ja, ze hadden wél schermanimatie maar ik had het niet door! ;-D Na de landing zijn we met een shuttlebus naar de Car Rental, iets verderop, gereden. Daar stond iemand ons op te wachten en zei dat we direct mochten doorlopen naar het vak van de autoklasse waarvoor we gereserveerd hadden. We kozen voor een witte Chrysler Minivan.

 

Het was bloedheet op de parking dus we hebben snel onze koffers ingeladen en nog geen kwartier later reden we de parking af richting Olive’s Garden om een hapje te gaan eten. We hadden ’s morgens niet zoveel gegeten en tijdens de vlucht amper iets gekregen. (of dit heb ik misschien òòk gemist, zou ook kunnen?) :-P Verder hebben we het deze dag rustig aan gedaan. We zijn gaan zwemmen, lopen, fitnessen en ik heb ondertussen een draai was gedaan. Morgen rijden we verder naar Estes Park. Dit zal waarschijnlijk ook een rustig dagje worden. Wat winkelen en genieten van onze eerste verplaatsing naar Rocky Mountain NP. 


Klik hier voor meer foto's




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Onze reis kort samengevat in een leuk fotofilmpje

Klik hier om het filmpje te bekijken